7/9-09

Isabella sitter i badet och Niklas tittar på och håller ett vakande öga över henne. Efter badet så blir det sängen för lillbruden.

Här händer det inte mycket alls. Hösten är på ingång, mysigt men blött. Regnar ganska mycket här nere känns det som. Men man får se till det possitiva med att hösten kommer. Tända ljus, täcke i soffan, te, duntofflor, frisk luft, fina löv, ja massor egentligen. Men framförallt den där härligt mysiga känslan man får i hela kroppen =)

Isabella har förresten flyttat in i eget rum nu. Hon har sovit där i strax över en vecka. Hon var jätte duktig när vi flyttade över henne. Vi var beredda på att det skulle bli några jobbiga kvällar och nätter innan hon vande sig. Men inte ett knyst. Hon la huvudet på kudden som vanligt och somnade gott. Det är nästan så hon sover bättre där inne i sitt rum än hos oss. Hon lägger sig mellan halv sju och sju och kliver upp mellan åtta och nio. Oftast så måste vi väcka henne vid nio om hon ska kunna sova middag senare på dan. När hon sov inne hos oss så vaknade hon mellan sex och sju. Oftast så somnade hon om dock och sov cirka en timme till. Men ändå. Mycket bättre nu måste jag säga. Jag och Niklas är helnöjda iaf. Jag ska ta kort på rummet någon dag så ni får se, vi blev jättenöjda med rummet. Väntar bara på tapetseringen. Sen är allt klart där inne.

Annars då. Niklas är inne på andra veckan av pluggandet. Vad jag vet och får höra så går allt bra än sålänge och han verkar trivas. Så det är roligt. Själv så bör jag egentligen ringa om jobb någonstans. Känns bara mindre lockande just nu. Usch, vem vill jobba när man kan vara hemma med gojäntan. Jag är helt klart en hemmamänniska och kommer mest troligt att alltid vara det.


Slänger med en gammal bild på mig och Isabella efter badet.

Slänger med en gammal bild på mig och Isabella efter badet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0