tisdag 20/10-09

Jag tänker inte ens beklaga mig över att det var länge sen jag bloggade nu. Jag vet att jag är en dålig bloggare, så är det bara. Min bellabubb ligger och sover och Niklas är på skolan. Han håller på att plugga inför en tenta som han ska ha på fredag. Vi var upp på öppna förskolan idag på förmiddagen. Mycket uppskattat av bruden. Vi la dock märke till en trist grej. Isabella vill som inte leka med andra barn. Hon leker bara själv. När vi flyttade hit så tyckte hon om att leka med andra barn och sprang fram till dom. Men det har varit vissa barn ute på gården som har rivit och slitit i henne fast hon inte vill. Är även en unge som hela tiden skriker åt henne och skrämmer henne hela tiden. Hon började dra sig undan dom här barnen i slutet av sommaren. Så vi tror det kan vara det som sitter i. Att hon drar alla barn över en och samma kamm nu istället. Trist om så är fallet. Förhoppningsvis så går det över med tiden om hon börjar upptäcka att alla barn inte är så mot henne.

Bellabubben vaknade precis och är ledsen. Tjo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0