20/12-08

Är precis hemkommen från affären, skönt. Är ganska mycket folk ute och handlar nu. Men det är förmodligen ingenting jämfört med vad det kommer va nästa vecka dagarna innan jul då löningen kommit. Därför har jag handlat det mesta redan =)

Var iväg och simmade på förmiddagen idag. Riktigt skönt faktiskt. Det var tillochmed värt att gå dit och hem. Vågar inte cykla någe mer. Det gick bra förra gången, med väldigt vingligt. Just ja, idag hände det. Det som nästan aldrig händer mig. Jag har alltid stått och gått stadigt på jorden. Men inte idag. Jag gjorde vinterns första vurpa idag. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde en sist. Men som tur var så landade jag på min mjuka, fettiga rumpa. Så därför kändes det knappt. Min gång där ifrån var inte lika rakryggad och stolt som innan. Den är naggad i kanten. Det ordnar sig.

Har förresten gjort köttbullar idag. Duktiga jag. Eller jag och jag. Det är egentligen vi. Jag och Niklas.

Tobias - tack för tipset. Tror jag ska ta och göra det åt Isabella när hon har lärt sig äta riktig mat. En riktigt rolig idé faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0