Grattis Tina

Inte visste jag att Niklas var pysslig av sig. Men det är han. Jag har fått världens finaste tavla av honom och Isabella idag. Det är en stor tavla med en massa små bilder på våran familj. Den är så himla fin. Är faktiskt det finaste jag någonsin fått. Förutom den tavlan så känns det som en vanlig dag. Känns inte som att jag fyller år direkt. Kanske kommer kännas lite mer när vi bakar tårta sen och framförallt äter den =)

Annars då? Känns som att vi bakat en massa denna vecka och mer ska det bli. Jag har påbörjat jullistan också. Men det står still. Har ni några förslag på vad man äter på jul? Hjälp mig.

Varför ska det vara plusgrader ute för. Precis före jul dessutom. Hur trist som helst. Vill ju har kvar all snö på jul och lite längre. men vi får se hur det blir med det. Ser inte lovande ut om det ska fortsätta så här.

Tyckte jag såg mammas bil utanför fönstret nu. Ska ta och avsluta här då. Tack och hej för idag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

oooooohhh, GRATTIS! nu är du ett år närmare till kärring, om du inte redan är de? haha näärå! kramar!

2008-12-18 @ 20:49:24
URL: http://sweetysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0