18/12-08

Dagen har varit helt okej. Bakat till tusen känns det som. Har faft besök av min mor och lillasyster tidigare idag. Fy bubblan vad blyg Isabella har blivit för folk nu. Hon tittar på dom lite fort sen tittar hon bort och tar skydd hos mor eller far. Fick ett roligt paket på posten idag förresten, gott är det också =) tack och puss på er.

Något annat roligt som hänt idag och som verkligen är värt att nämna är att Zandra kom på besök. Mycket roligt. Isabella var lite blyg i början där också, men det gick över hur fort som helst. Satt hos Zandra nästan hela besöket. Fick förresten två jättesöta blommor av henne. Hoppas bara att jag lyckas hålla dom levande. Tack för att du kom, hoppas vi ses på måndag. Vore trevligt.

Vad har annars hänt idag. Jag har diskat mycket och ofta idag. Men det blir ju så när man bakar, lagar mat och äter hela dagen. Behöver diskas allt eftersom då om man ska ha någon plats i köket.

Vi ska ta och lägga Isabella nu. Efter det ska vi göra pizza, mums. Blir sen middag idag eftersom vi var så mätt efter tårtan tidigare.

Kommentarer
Postat av: zandra

Kan ju inte missa din födelsedag! :) Så gör man inte! Det var härligt att träffa er igen, och lilltösen bara växer å växer! Vi måste bli bättre på att ses å höras nu vännen, båda måste skärpa sig lite :) puss å kram!

2008-12-18 @ 20:11:01
Postat av: Tobias

Gratulerar sså mcket på födelsedagen! Det låter som du haft en fin dag vilket glädjer mig!



Kan förövrigt tipsa om ägg halvor med rysk kaviar och potatismos som grun med uppstickande prinskorvar ur som man grillar på i ugnen. Man ska kunna tänka sig att det har formen av en igelkott. Det fick jag jämnt när jag var liten. :)



God Jul!

2008-12-18 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0