16/12-08

Familjen ligger och sover gott. Och här sitter jag i väntan på att klockan ska gå lite fortare så jag kan ge mig iväg. Tänkte jag skulle dra till badhuset och simma några längder innan lunch. Var riktigt länge sen som jag var där nu. Har längtat som tusan på att kunna ta mig iväg igen. Men hela tiden har det kommit något i vägen. Antingen så har man varit sjuk, bortrest, kvinnliga problem eller så har man helt enkelt inte haft tid och ork. Det jobbiga är att eftersom det ä så länge sen så lär jag ju knappt orka 20 längder, jämfört med dom 50 som jag simmade förut. Men det är inte långt dit bara jag ger mig iväg och simmar när jag ska och inte sitter hemma och latar istället.

Vad ska annars göra idag då.? En runda på stan blir det efter Isabellas tupplur efter lunch. Måste ner och införskaffa lite grejer så jag kan sy om Isabellas vantar. Dom sitter inge bra just nu, inga barnvantar gör det. Iaf inte när dom är såhär små. Så jag tror jag har en lösning på problemet. Håller tummarna för att det ska funka.

Tekakorna igår blev helt okej förresten. Mums.

Just ja, tänkte jag skulle cykla till badhuset idag, för att se hur det går. Har aldrig cyklat på vintern förut. Har alltid varit lite feg och rädd för att ramla och göra illa mig. Men idag tänkte jag att jag skulle ge det ett försök, vore ju skönt om det funkar. Skönt att slippa gå till badhuset. Så, håll tummarna gott folk för att jag överlever =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0